24 Kasım 2010

LATİN AMERİKA YOLLARI TAŞTAN

19. Kasım.2010 - Yer, Mexico City Havalanı
Sırt çantamı sırtlandım ve metroya doğru yürü babam yürü. Metro haritası üzerinde biraz calıştıktan sonra internetten rezerve ettigim Hostel Amigo'ya kapağı attım. Odada 2 Avustralyalı ve bir Kanadalı kalıyor benden baska. Hemen tura katılan çok değerli bir misafirin hediye ettiği tekilayı açtım ve Meksika'ya resmen varmış oldum. Tur mu? Misafir mi? Hediye tekila mı? Cevaplar aşağıda.

14 gün önce
6 Kasım'da Atatürk Havalanından uçarak Madrid aktarmalı iğrenc Iberia uçuşuyla Guatemala City' ye indik. İndik derken, ben ve 18 yolcu ve Reyhan. Nar Gezi'nin organize ettiği 14 günlük Guatemala - Meksika turunun tur lideri sıfatıyla olaya dahilim ben. Acente ortaklarından Reyhan'da tura gelince buraya gelip dönmemek bana farz olmuştu. Uçak bileti hazır ödenmiş, bir de karakış geliyor İstanbul'a. Gel de kalma :))

Bu iki hafta organize bir tur olduğundan şöyle hızlıca özetliycem. Aslında özetlemiycem de bu tura gelmeden önce oturup 2 hafta boyunca hazırladığım bilgilerin özetini koyucam. Mayalar, Toltekler, kimlerdir, nerelerde, nasıl yaşamışlardır (Aztekler, Meksiko City ve kuzeyinde yaşamış kavimler olup bu turun konusu dışındadır) İlgilenenler varsa buyursun okusun, yoksa ben tekrar 19 Kasım'a dönücem, yani kişisel yolculuğuma.

Not: Fotoğrafların tümü bana aittir. Izinsiz kullananı yakalarsam hacamat ederim.

Hiç yorum yok: